Fundacja Zachodniopomorskie Hospicjum dla Dzieci i Dorosłych poszukuje:
PRACOWNIKA ADMINISTRACJI
Opis głównych zadań:
• Obsługa dokumentów administracyjnych Fundacji;
• Odpowiedzialność za dokonywanie zamówień sprzętowych;
• Dbałość o kwestie związane z eksploatacją sprzętu medycznego;
• Inwentaryzacja sprzętu medycznego;
• Przyjmowanie darowizn rzeczowych i ich ewidencja;
• Pomoc w organizacji imprez hospicyjnych.
Wymagania:
• Wykształcenie co najmniej średnie;
• Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe, poparte odpowiednimi dokumentami;
• Prawo jazdy kategorii B z praktyczną umiejętnością prowadzenia samochodu;
• Biegła umiejętność obsługi komputera (szczególnie: oprogramowanie Microsoft Office Word i Microsoft Office Excel)
• Doświadczenie w branży medycznej (lub pokrewnej) może być rozpatrywane jako dodatkowy atut.
Oferujemy:
• Pracę w wymiarze 1/1 etatu;
• Możliwość rozwoju zawodowego.
Oferty zawierające CV i list motywacyjny prosimy przesyłać na adres poczty elektronicznej: info@zhdd.pl z dopiskiem w tytule: ADMINISTRACJA do dnia 30.01.2022 roku. Na ewentualne pytania odpowiedzi udzielać będzie pani Joanna Szuberla, tel. 914869330.
Prosimy o dopisanie w przesyłanych dokumentach klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W (RODO). Ponadto wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie przyszłym procesów rekrutacyjnych.”