W tym dziale znajdziecie Państwo najważniejsze informacje dla naszych Pacjentów.
Telefon dyżurny dla pacjentów pediatrycznych
Siedziba Szczecin
668 836 805
Telefon dyżurny dla pacjentów pediatrycznych
Filia Koszalin
510 207 006
Telefon dyżurny dla pacjentów dorosłych
507 177 497

Skierowanie do hospicjum
Wypełnione przez lekarza skierowanie należy dostarczyć do Hospicjum wraz z dokumentacją medyczną oraz dokumentem potwierdzającym ubezpieczenie. Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi aby kod ICD-10 był uzupełniony oraz zgodny z rozpoznaniem choroby.
Zapraszamy do skorzystania z nowej formy rejestracji – wszystkie dokumenty mogą być przesłane drogą elektroniczną zarówno w formie zdjęć i skanów na adres skierowania@zhdd.pl
Pomoc społeczna
Pomoc społeczna jest udzielana według przyjętego przez Zarząd Fundacji regulaminu. Wypełniony wniosek oraz podpisaną klauzulę informacyjną należy złożyć w siedzibie Hospicjum.
Wydanie dokumentacji medycznej
Oby otrzymać dokumentację medyczną należy wypełniony wniosek złożyć w siedzibie hospicjum. Tylko Pacjent oraz osoby wskazane jako uprawnione mają prawo do otrzymania dokumentacji medycznej.