W tym dziale znajdziecie Państwo najważniejsze informacje dla naszych Pacjentów.
Telefon dyżurny dla pacjentów pediatrycznych
Siedziba Szczecin
668 836 805
Telefon dyżurny dla pacjentów pediatrycznych
Filia Koszalin
510 207 006
Telefon dyżurny dla pacjentów dorosłych
507 177 497
Pomoc społeczna
Pomoc społeczna jest udzielana według przyjętego przez Zarząd Fundacji regulaminu. Wypełniony wniosek oraz podpisaną klauzulę informacyjną należy złożyć w siedzibie Hospicjum.
Wydanie dokumentacji medycznej
Oby otrzymać dokumentację medyczną należy wypełniony wniosek złożyć w siedzibie hospicjum. Tylko Pacjent oraz osoby wskazane jako uprawnione mają prawo do otrzymania dokumentacji medycznej.
Standardy ochrony małoletnich
Kliknij i pobierz standardy ochrony małoletnich obowiązujące w Zachodniopomorskim Hospicjum